četvrtak, 27. prosinca 2012.

Snowball Snowdown - polufinale

U subotu smo pobijedili CP Crew na Snowball Snowdown bitci s malom veličinom od samo 6 vojnika. Srećom, njih je bilo još manje i mi smo imali bolje taktike. Na sljedećoj bitci, koja je polufinale Snowball Snowdowna hoću vidjeti barem 12 vojnika! Ona će biti u ovu nedjelju! Evo informacija:

MW vs CPND

NEDJELJA, 30.12. 

KLONDIKE, TOWN

21:00 HR, BIH, SRB, CET

8:00 PM UK

3:00 PM EST

2:00 PM CST 

8:00 PM GMT 

12:00 PM PST


Komentirajte ako ćete doći!

~ Lenčo

Broj komentara: 17:

KaTe (: kaže...

vjerovatno dodem :D

Anonimno kaže...

dolazim
~mate

Ivjak kaže...

Dolazim :D

skater kaže...

a sta ti ja znam mislim da cu doc ali nikad se nezna

Anonimno kaže...

a gdje je sretan božić svima post?

Lenco kaže...

nije mi se dalo pisat xD

DeluXe661 kaže...

Dolazim ako me internet ne uje** ko prošli put XD

Anonimno kaže...

Dolazi i Leo! :D

Kinggong1 kaže...

Yes! :DD

Anonimno kaže...

Dolazim, naravno!

Perooo1

Anonimno kaže...

Ljudi, sta je awesomness of CP? Jel to neka stranica ili? Pitali su me jel bi se htio prijaviti za posao u tome a ja nemam pojma sta je to... xD mislim da sam jednom cuo za to, al ne znam sta... Ako prihvatim, sta bi tamo trebo radit?

Perooo1

Lenčo kaže...

nikad cuo

Anonimno kaže...

dolazim

Anonimno kaže...

dolazim
~joso047

Anonimno kaže...

dolazim
upisi me i ako moze povecaj mi rang
Aid52

hambulbabul kaže...

Ja mislim da je pitati za veći rank zabranjeno.
Ispravite me ako griješim.

Lenco kaže...

istina

Objavi komentar