utorak, 11. prosinca 2012.

Snowball Snowdown - druga runda

Snowball Snowdown se nastavlja! Izgleda da su se na SMAC-u ipak sjetili da imaju natjecanje u tijeku. Naša iduća bitka će biti protiv ACPTR, odnosno Army of Club Penguin Training Regiment. To je kao mala ACP divizija u kojoj su novi članovi, a vodi ih netko višeg ranka. Mislim da ih možemo pobijediti bez problema, ali svejedno se ne smijemo previše opustiti jer možda dostignu veliku veličinu.

MW vs ACPTR

SUBOTA, 15.12. 

KLONDIKE, TOWN

19:30 HR, BIH, SRB, CET

6:30 PM UK

1:30 PM EST

12:30 PM CST 

6:30 PM GMT 

10:30 AM PST


Komentirajte ako ćete doći!

 ~ Lenčo

Broj komentara: 18:

DeluXe661 kaže...

ja mozda dojem ako me mater pusti na komp zbog 2 iz biologije pa tako neznam ali ako popravim mozda me pusti :)

DeluXe661 kaže...

jehe

DeluXe661 kaže...

daj

DeluXe661 kaže...

kako sliku stavit

DeluXe661 kaže...

aj daj

Cro76 kaže...

Dolazim :D! Deluxe ne spamaj ko dijete

DeluXe661 kaže...

nije bolan već ja probavo stavit sliku pa bezveze bubo

DeluXe661 kaže...

neke riječi

skater kaže...

deluxe sredi se,dolazim e i ne spamaj

Pahi kaže...

skater i cro ne čudite se, ipak živi u prozoru

BTW DOLAZIM BITCHES!

Anonimno kaže...

dolazim

~mate

Ivjak kaže...

Dolazim :D

Perooo1 kaže...

hahaha i ti si dobio 2 iz biologije? i ja :)

Anonimno kaže...

Vjerojatno cu doci! :)

perooo1

Tinosaur kaže...

ako stignem

skater :-) kaže...

ok hvala sta si me prosvijetlio pahi xDDDDDD

Green Gvin kaže...

ako uspijem

Anonimno kaže...

Evo ljudi link ja stavio video prosle bitke :) https://www.youtube.com/watch?v=CjKm81V9274&feature=youtube_gdata_player

Perooo1

Objavi komentar