ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Champions Cup Polufinale!

Jako se ponosim i sretan sam što smo došli čak do polufinala CPAC-ovog Champions Cupa! Osim toga, pomakli smo se za dva mjesta naprijed u top tenu te smo sada 6. što je odlično. U sljedećoj bitci u Champions Cupu, borit ćemo se protiv Ninjasa koji su jaka vojska i 2. u top tenu.

Metal Warriors vs Ninjas:

Nedjelja, 1.4.

Klondike, Snow Forts

21:00 HR, BIH, SRB, CET
8 PM UK
3 PM EST
2 PM CST
1 PM MST
12 PM PST
6 AM AUS

Komentirajte ako ćete doći!

~ Lenčo

Broj komentara: 30:

Ivjak Cp kaže...

Dolazim :)

Anonimno kaže...

dolazim

pingu26987

Anonimno kaže...

dolazim
ww_leo_ww

Pahi kaže...

dolazim

Anonimno kaže...

jos nezz 50%

Green Gvin

Tinosaur kaže...

drago mi je da si ponoson ali:
-oni su prejaki
-imamo male šanse
-na njihovoj stranici nazvali su nas ,,vojska koja raste"(što je dobro)

Anonimno kaže...

dolazim :D -Legofan

Anonimno kaže...

-.-

Anonimno kaže...

možda dođem ;)

Pahi kaže...

tinosaure s time nam ništa nisi reko jeli dolaziš ili ne ! -.-.-

Lenčo kaže...

ajme kako mrzim kad neko tu izmišlja po komentarima nešto što mi normalno znamo ajmeee

Rex99712 kaže...

Dabogda doso i ja (prvi put ove godine)

Pahi kaže...

a e >.< znamo da je tinosaur napaljen na ninje kornjače TMNT !!!!!!!!!!! pa onda brani nešto :)

tinaj01 kaže...

lenčo ja dajem ostavku pa molim te izbriši me iz vojske!!!!!!!!!!!!!!

Tinosaur kaže...

pa ako STIGNEM NARAVNO da ću doći

Anonimno kaže...

xD-Legofan

Green Gvin kaže...

kak0 v0lim kada se svađate xd

Anonimno kaže...

Your army has been updated on the Club Penguin Army Advertising site for the month of March. Use this site to find links to other armies and also check out our army servers page.
http://clubpenguinarmyadvertising.wordpress.com/

Rex99712 kaže...

Jao ne!Neznam zasto ali neradi mi chat :OOO

Anonimno kaže...

pošto ste vi iz hrvatske a DA SI DATE NEKO NEŠE IME -.-

Anonimno kaže...

A KAKO VI ZNATE TKO JE POBIJEDIO

PAHI kaže...

REX NEMOJ STALNO GOVORIT JOIN METAL WARRIORS KO N00BOVI SMO ONDA !!!

PAHI kaže...

NITI JEDNU DRUGU TAKTIKU JER IZGLEDA GLUPO KAD SAMO JEDAN GOVORI!!!! ILI DOĐI NA CHAT ILI SAMO BUDI TAMO

Rex99712 kaže...
Autor je uklonio komentar.
Lenčo kaže...

ovako mi...radimo taktiku npr. metal might i siv rečemo a rex JOIN METAL WARRIORS -.-

Rex99712 kaže...

Jel vam to smeta :P Ja pomazem nasoj zadruzi :)

Green Gvin kaže...

bozeeeeeee

Pokopaj se dok su lopate na akciji 15% popusta

Pahi kaže...

ma nesmeta ali mislimm mi kažemo '' HAMBURGER '' a ti kažeš nešto deseto, neljutim se ja na tebe ali ti samo kažem.. i gg nemoj ga

Anonimno kaže...

Dolazim-wW Leo Ww

Anonimno kaže...

Dolazim-wW Leo Ww

Objavi komentar