nedjelja, 7. rujna 2014.

Grozan trening

Razočaran sam i veličinom i taktikama, moramo se hitno popraviti.




 ~ Lenčo

Broj komentara: 10:

Pahi kaže...

Lenco ti si kriv za velicini u tatike nigde te nema debilu :p.

skater profi kaže...

Komentiraj u svoje ime ako imaš hrabrosti, a ne tu komentirati u pahijevo ime.

Pahi kaže...

Ko si ti? Je li moraš bit tako jadan pa mi krast ime? Mogao si barem stavit anonimno ali dobar pokušaj ajde, jesi ti Dare? xD javi se malo hh a ne u moje ime tu, ali bar si mogao se potruditi malo za taj komentar a ne mi tu srpski i krivo napisat riječ, jer ja kad napišem uvijek vidim pogrešku i ispravim odmah hahaha ajde dođi na chat da te vidimo

Krki1 kaže...

Sad smo kvit Pahi ti si uzeo meni ime i napisao na stranici rankovi.Ako se nesecas sta si napiso idi pa vidi.

Fico290 kaže...

Krki ti si debil, nitko nije krao tvoje ime, sta seres -.-

Krki1 kaže...

Ne serem ono na stranici rankova nisam napiso ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fico290 kaže...

ae krki dojdi na mw chat necemo te bannat, fino da popricamo s tobom samo

Pahi kaže...

hahhaa cuj ovo e bas mi se krad identitet nekog idiota. zivi malo zivot i pusti ljude na miru!

Anonimno kaže...

Krki zasto dolazis na mw blog i nesto lupas u komentarima kada si sa rf-om?I da ja cu komentarisati sa ovim nalogom :)

Pahi kaže...

Oooo dare gospodine :D

Objavi komentar