nedjelja, 13. travnja 2014.

Zaposlen tjedan

Update 2: SMAC Spring Supremacy bitka je premještena za sljedeću subotu, uskoro ću napisati post o tome

Update: Spring Showdown bitka pomaknuta je 1 i pol sat unatrag odnosno bit će u 20:00 sati.

Proljetni praznici su počeli pa ćemo imati više eventa ovaj tjedan, ali ne samo zbog toga nego zato što sudjelujemo na novom natjecanju; CPAC Spring Smackdown.

TRENING
SRIJEDA, 16.4. 

KLONDIKE, ICE BERG

21:00 HR, BIH, SRB, CET

8:00 PM UK

3:00 PM EST

2:00 PM CST 

1:00 PM MST 

12:00 PM PST


SMAP AUSIA ACE
Radi se o jednoj borbi između nekoliko vojski koje imaju Australsku i Azijsku diviziju. Mi naravno nemamo te divizije, ali pošto nam vrijeme odgovara i mi idemo na tu bitku.
SUBOTA, 19.4. 

SHERBET, ICE BERG

13:00 HR, BIH, SRB, CET

12:00 PM UK

7:00 AM EST

6:00 AM CST 

5:00 AM MST 

4:00 AM PST


SMAC Spring Supremacy
~premješteno za sljedeći tjedan~

CPAC Spring Smackdown; MW vs Smart Penguins
SUBOTA, 19.4. 

KLONDIKE, ICE BERG

20:00 HR, BIH, SRB, CET

7:00 PM UK

2:00 PM EST

1:00 PM CST 

12:00 PM MST 

11:00 AM PST


Pratite post zbog ažuriranja!

Komentirajte ako ćete doći!

~ Lenčo

Broj komentara: 5:

Lenco kaže...

dolazim vjv na sve

Fico290 kaže...

ja dolazim na sve a smiley će doći samo na trening

Anonimno kaže...

AJDE POMOC! ZELIM DA UDJEM NA CHAT ALI NECE I POJAVI SE KAO PITANJE "are you a human?" ja nista kliknem "X" i kliknem "Sign in" ALI NECE OPET MI SE POJAVI PITANJE... sta sad???


-Urke15 pomoc

Anonimno kaže...

ok radi sad...


-Urke15

Ivjak kaže...

Dolazim :D

Objavi komentar